PROCÉS SELECTIU PER UNA PLAÇA D'AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA A L'AJUNTAMENT DE VILAJUÏGA

26/04/2024

L'Ajuntament ha aprovat la convocatòria i les bases que regeixen el procés selectiu per a l'accés a una plaça d'auxiliar administratiu/va en règim de laboral fix, subgrup C2. El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.

L'Ajuntament de Vilajuïga convoca un nou procès selectiu per estabilitzar la plaça d'auxiliar administratiu/iva en règim laboral fix (C2). Les persones interessades a participar en aquest procés selectiu es poden inscriure fins al proper 17 de maig

Titulació necessària: la titulació mínima exigida és el graduat escolar o equivalent.

Les funcions del lloc de treball són les següents: 

  • Dur a terme la tramitació dels expedients administratius normalitzats d'acord amb les directrius i els procediments establerts pel seu cap.
  • Col·laborar en la tramitació parcial o total dels processos administratius d’acord amb les directrius i els procediments establerts pel cap d'àrea.
  • Assumir totes aquelles tasques de tràmit administratiu per a la realització de les tramitacions de competència municipal.
  • Encarregar-se de controlar i fer el manteniment del cens dels animals domèstics.
  • Encarregar-se de la gestió i la tramitació relacionada amb el padró de güals, i d'habitatges amb televisió per cable.
  • Mantenir i actualitzar el cens d’animals domèstics.
  • Realitzar els tràmits relacionats per l'emissió de llicències d'animals perillosos.
  • Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits o expedients econòmics i/o administratius de l'Àrea de Serveis Generals.
  • Transcriure documents, requeriments i notificacions mitjançant els corresponents suports informàtics i models, en l’àmbit d’adscripció.
  • Realitzar càlculs, registres estadístics, bases de dades i utilitzar qualsevol altra aplicació informàtica adequada, per tal de donar resposta a les necessitats de l'`Àrea de Serveis Generals.
  • Realitzar la gravació i modificació de dades en els sistemes informàtics corresponents. - Registre, classificació i arxiu de documentació pròpia.
  • Notificar la resolució de les seves funcions i dur a terme el registre de sortida corresponent.
  • Mantenir actualitzat l’arxiu i les bases de dades informàtiques de l’àmbit d’adscripció.
  • Atendre el públic personal i telefònicament en tot allò que sigui de la seva competència derivant a altres àmbits o administracions en cas que sigui necessari.
  • Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i complir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Qualsevol altra funció de caràcter similar que li sigui atribuïda.