L’Ajuntament de Vilajuïga posa en marxa un nou canal de WhatsApp per comunicar-se amb els veïns
Aquest nou servei, totalment gratuït, permetrà fer difusió d’activitats i informació municipal i rebre incidències i queixes dels veïns.
L’Ajuntament de Vilajuïga fa un nou pas per facilitar la comunicació entre els veïns i la institució i posa en marxa aquest mes de novembre un canal de WhatsApp Municipal. Amb aquest es vol aconseguir que la gent estigui més informada i alhora que els veïns puguin fer arribar tota classe d’avaries (enllumenat, via pública, residus…) i emergències d’una forma fàcil, àgil i senzilla per a tothom.
Amb aquest nou servei no se substitueix cap tràmit ni notificació oficial de l’Ajuntament. Aquest canal de Whatsapp NO acceptarà trucades, per això els veïns poden comunicar-se amb l’Ajuntament trucant al 972 53 00 05 en l’horari d’atenció ciutadana comprés de dilluns a divendres de 9 a 14 h i els dijous de 16 a 19 h.
Per inscriure’s només cal enviar un missatge de Whatsapp amb la paraula ‘ALTA’ al 602 222 376 o omplir el següent formulari. Els veïns podran enviar incidències i propostes les 24h del dia, 365 dies de l’any.
El cost d’aquest servei és gratuït ja que es fa a través de l’aplicació mòbil whatsapp i l’Ajuntament només ha hagut de comprar un mòbil que ha costat 120 euros. La regidoria de Comunicació i Transparència engega aquest nou servei amb la voluntat d’acostar el consistori als veïns, a la vegada que es facilita una nova via als veïns per tal que es comuniquin amb l’Ajuntament.
Consulteu la normativa d’ús del servei de WhatsApp municipal de l’Ajuntament de Vilajuïga