Estrenem nou canal de WhatsApp Municipal!

15/10/2019

Aquesta nova eina és gratuïta, senzilla i àgil per facilitar la comunicació amb els veïns i veïnes.

Aquesta nova eina té dos objectius:

  • Que els veïns puguin rebre informació institucional i de servei (actes del poble, informació de la gestió de l’Ajuntament…), alhora de rebre informació a temps real en cas d’incidències o emergències.
  • Que els veïns puguin enviar incidències/avaries i/o propostes a l’Ajuntament a partir de missatges WhatsApp (en converses particulars). Però, atenció, no acceptant trucades WhatsApp!

Quin contingut hi trobareu?

  • Informació municipal i de serveis (subministraments, obres, terminis, impostos, etc.)
  • Agenda institucional i d’actes municipals
  • Emergències i informacions d’última hora

Sovint la informació enviada s’acompanyarà de fotografies o enllaços on poder ampliar la informació. Així mateix, se seguirà actualitzant la informació del web municipal i les xarxes socials.

Què puc enviar al WhatsApp de l’Ajuntament?

La possibilitat d’enviar missatges WhatsApp a l’Ajuntament de manera personal i particular –des de converses privades– està obert a possibles incidències i/o emergències i propostes que vulguin fer arribar els veïns. El servei permetrà detectar desperfectes a la via pública, podent enviar la localització i fotografies de manera immediata i concreta.

Recordant doncs, que en cap cas es tracta d’un canal administratiu oficial, i per tant, no substitueix cap tràmit ni notificació oficial de l’Ajuntament.

L’horari de recepció d’incidències i/o propostes és 24hores, 365 dies l’any. I el d’enviament de missatges, de dilluns a diumenge de 9.00h a 20.00h. En casos excepcionals i d’urgències també es podran enviar missatges fora de les hores convingudes.

Aquest canal de Whatsapp tampoc acceptarà trucades, per això podeu comunicar-vos amb l’Ajuntament trucant al 972 53 00 05 en l’horari d’atenció ciutadana comprés de dilluns a divendres de 9 a 14 h i els dijous de 16 a 19 h.

Com puc inscriure’m al Canal de Whatsapp Municipal?

Els interessats poden enviar un missatge de Whatsapp al 602 222 376 amb la paraula ‘ALTA’. Acte seguit rebran un missatge amb un enllaç on podran inscriure’s al canal deixant el seu nom, cognoms, DNI i número de telèfon mòbil.

PODEU INSCRIURE-US A TRAVÉS D’AQUEST ENLLAÇ:

https://docs.google.com/forms/d/1eCOnOEsx_7FATKRW5cmkAyHW-9r8Ij9rukv_Rw8Sq00/edit

Estaràs inscrit quan rebis el missatge de confirmació, en el termini d’unes 24 hores des de la inscripció.

Què en fem de les dades?

L’Ajuntament de Vilajuïga, en qualitat de responsable del tractament, tractarà aquestes dades per a transmetre informació de les activitats referents al poble. Les dades es tracten amb el consentiment de la persona interessada. Es poden exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitud de la limitació del tractament adreçant-se a l’Ajuntament de Vilajuïga.

L’Ajuntament es compromet a fer-ne un ús confidencial i a preservar sempre la intimitat de les persones. Podeu demanar l’actualització de les dades enviant un correu electrònic a premsa@vilajuiga.cat.

Com donar-se de baixa?

En qualsevol moment podeu revocar el vostre consentiment i deixar de rebre informació, enviant nom i cognoms, DNI i número de telèfon al correu electrònic premsa@vilajuiga.cat indicant a l’assumpte del missatge “BAIXA SERVEI WHATSAPP MUNICIPAL”.

Consulteu la Normativa d’ús del servei de WhatsApp municipal de l’Ajuntament de Vilajuïga.

Per qualsevol dubte podeu consultar amb la regidoria de Comunicació, Participació i Transparència al correu premsa@vilajuiga.cat