BASES PER A LA CONTRACTACIÓ PER URGÈNCIA DE PERSONAL, CATEGORIA PEÓ DE LA BRIGADA
La modalitat del contracte és laboral temporal, amb una jornada de treball de 20 hores setmanals, amb horari de dilluns a diumenge de 8 a 13 h.
L’Ajuntament de Vilajuïga té necessitat de cobrir per procediment d’urgència una vacant de la plaça laboral temporal de peó de la brigada municipal, grup AP, per a substituir la persona que actualment ocupa el lloc de treball.
La modalitat del contracte és laboral temporal, amb una jornada de treball de 20 hores setmanals, amb horari de dilluns a diumenge de 8 a 13 h.
Les funcions, entre d´altres, a realitzar són les següents:
- Neteja de vies públiques.
- Conservació de jardins i arbrat.
- Conducció de vehicles.
- Ajuda en la prestació de serveis municipals, conservació d’edificis municipals, trasllats de mobiliari, activitats preparatòries d’actes amb intervenció municipal, etc.
- Pintura d’edificis, locals, mobiliari urbà i instal·lacions municipals.
- Suport a la resta de personal de la brigada.
- Control obertura i tancament deixalleria municipal.
- Control accés i atenció al públic deixalleria municipal.
- Manteniment i neteja deixalleria municipal.
- Altres tasques que li siguin assignades.
Requisits del lloc de treball:
- Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol altre Estat membre de la Unió Europea.
- Tenir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques.
- Tenir com a mínim setze anys i no excedir, si escau, l’edat màxima de jubilació forçosa.
- No haver estat separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei a qualsevol de les administracions públiques.
- Tenir coneixements de llengua catalana de nivell A.
- Certificat conforme han cursat la primària, la secundària o el batxillerat a l’estat espanyol.
- Disposar de permís de conducció de vehicles en vigor classe B.
- Posseir certificat d’escolaritat o equivalent.
- Acreditar experiència professional d’un mínim d’un any en tasques/funcions especificades d’OFICIAL/LA 2a mitjançant aportació de contractes i nómines i vida laboral.
- Acreditar, si s’escau, de conformitat amb la legislació vigent, el grau de discapacitat igual o superior al 33%, que no els incapaciti per l’exercici de la plaça.
Presentació d’instàncies a l’Ajuntament:
a) Termini de presentació: de l’1 al 10 de desembre de 2020.
b) Les sol·licituds per participar a la convocatòria s’adreçaran a l’Alcalde, i es presentaran a l’Ajuntament de Vilajuïga (Adreça: Sant Sebastià, 39 – 17493 Vilajuïga). S’hauran de registrar d’entrada presencialment a les oficines municipals en horari d’atenció al públic o bé per via electrònica a través de la seu electrònica disponible a www.vilajuiga.cat
c) Juntament amb la sol·licitud es presentarà: Currículum vitae, informe de vida laboral de la Seguretat Social, fotocòpia de la titulació. Es pot presentar altra documentació a fi d’acreditar els mèrits.
Es valorarà:
- L’experiència en administracions públiques realitzant funcions similars a les d’aquest lloc de treball.
- Incorporació immediata.
- Titulacions superiors a les demanades.
- Cursos de formació específica en matèries relacionades amb les tasques pròpies de la brigada municipal.
Informació addicional