- Ajuntament
-
Informació Municipal
- Informació econòmica
- Ordenances i reglaments
- POUM
- Recursos humans i convocatòries
- Comunicació
- La Veu (Butlletí Municipal)
- Campanyes de publicitat
- Calendari del contribuent
- Concursos públics i licitacions
- Subvencions
- Convenis
- Processos participatius
- Consultes Ciutadanes
- Accés a la informació pública
- Sentències i resolucions
- Reglament de participació Ciutadana
- Analítiques d'aigua
- PAESC
- Coneix Vilajuïga
- Guia del poble
- Agenda
- Notícies
- Contacte
- Inici>
- Ajuntament>
- Organització política>
- Comissió informativa
Comissió informativa
Què és la Comissió informativa?
La funció de les comissions informatives és l’estudi, informació o consulta dels assumptes que s’hagin de sotmetre a la decisió del Ple o de la Junta de govern local.
Qui forma part de la Comissió informativa?
La Comissió informativa de Vilajuïga està format pels 6 regidors següents:
- Francesc Xavier Llorente Cabratosa (És l’Alcalde i presideix la sessió). (Assemblea per Vilajuïga)
- Paula Pairó Cortada. (Assemblea per Vilajuïga)
- Simó Colls Costa. (Assemblea per Vilajuïga)
- Joana Cobo Ortiz. (Esquerra Republicana de Catalunya)
- Oscar Garcia Belmonte. (Esquerra Republicana de Catalunya)
- Joan Aguilar Destart. (Junts per Vilajuïga)
Quan se celebren les Comissions informatives?
Les sessions ordinàries de la Comissió informativa permanent se celebraran cada dos mesos, els dijous abans del ple a les 19.00 h. Els plens ordinaris se celebren els primers dilluns de cada dos mesos.
Què cobren regidores/regidors per assistències?
Els regidors i regidores no perceben cap retribució per assistència a la Comissió informativa.
Convocatòria de les Comissions informatives de l'Ajuntament de Vilajuïga:
Podeu consultar les convocatòries de les comissions informatives en l'ordre del dia dels plens. Es convoquen el dijous anterior a la celebració dels plens a les 19 h.
Actes de les sessions de les Comissions informatives de l'Ajuntament de Vilajuïga:
L'única comissió informativa celebrada ha tingut lloc el 21 de novembre de 2019. La resta no han comptat amb l'assistència dels grups municipals a l'oposició i per tant, no s'han celebrat.
2019
-
Ajuntament de Vilajuïga
Tel. 972 530 005
Fax 972 552 217
informacio at vilajuiga dot cat
Horari de registre de documents: De dilluns a divendres de 9.00h a 14.00h i dijous també de 16.00h a 19.00h